| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
Disclaimer



HELLO , ME NABIHAH . JUST LET THAT BE A MOMENT . JUST LET YOURSELF BE FREE :)


Footprints



Be My Friend


MOGA DIBUKAKAN PINTU HIDAYAH :)
Sabtu, 29 Disember 2012 | 1:36 PG | 0 ♬ Comment
HAI ASSALAMUALAIKUM
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN MAHA PENYAYANG .
Bermula kisah daku sebagai adek yang kelima dibawah 3 orang abang aku . kebelakangan ini , abang aku yang sorang nih selalu lupa jalan yang lurus . yalah , solat dah jauh ditinggalkan , mengaji pun langsung tak , berzikir ? lagi lah jauh . aku sayang keluarga aku , termasuk abang aku sorang nih . so dia nih selalu jee tak berapa baikk dengan ayah aku . masalah keluarga aku bertimpal timpal , bertindas tindas mendatang . aku sedih sangat . abang aku keras kepala termasuk ayah aku . dan bila keras kepala bercampur , tambah banyak masalah ade lah bukan selesaikan . kan ? aku tak sanggup mendengar ayah aku sering membebel . kekadang ku naik pening . tapi aku takmo ar ayah aku selesaikan masalah ini secara emosi yang tidak tentu arah . aku jugak tak sanggup , bila ayah aku ambik keputusan melulu . silap silap abang aku tuh buleh kesempitan hidup . kan ? aku nak semua keluarga aku turut bahgia . kan ? sekarang pun abang aku asyik dengan kekasih dia jee . paham paham lah yee . takbaikk . aku takmo ar abang aku jijakk api neraka tuh . walaupun grave masing masing tapi sekurang kurang nye kita mengingati kan ? abang aku seorang yang baik , periang , sporting , ceria dan selalu buat lawak bodoh tapi tak kelakar . hahaa . TAPI aku harap moga ALLAH bukakan pintu hati hidayah untuk dia dan ayah aku agar menuju jalan yang benar :) . Dan abang aku insaf akan perbuatan dia selama ini dan hanya mengingati Allah sahaja :) . same same kita doakan erk ? aminn . thankss :)


Older Post | Newer Post