| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
Disclaimer



HELLO , ME NABIHAH . JUST LET THAT BE A MOMENT . JUST LET YOURSELF BE FREE :)


Footprints



Be My Friend


Daftar Sekolah "--
Ahad, 30 Disember 2012 | 11:36 PG | 1 ♬ Comment
HAI ASSALAMUALAIKUM 
hahaa , daftar sekolah bagi budak sekolah mengabang lekor sudaa bermulaa :) . aku nim budak cepat gabbrraa taw . sampai semalam aku tak boleh tidur sebab ketakutan menghadapi penurunan kelas bagi budak form five . hahaa . so tadi pegi lha daftar dengan member member naik motorsikal . sesampai je kat sekolah , teruss berdoa dlm hati ae . gilaa kau kalau turun , mampus aku . mesti mak aku suruh pindah sekolah . ha , yang tu aku takmoo lha . huhuu . okayh . aku pergi tadi berpakaian baju kurung seperti di atas nih :) . photographer dia adekk aku . hahaa . bestt siot pegi tadi , tapi sayang nye . aku terpaksa pulang membawa buku teks yang sangat berat dan jumlah nya sangat banyak . mujur aku bawak motorsikal .hahaa . al maklum lha , sekolah baru lagi . masih dalam perancangan yang panjang lagi . so buku teks kebanyakan takde stokk .huhuu . tapi Alhamdulillah . aku kekal di kelas yang ketiga . hahaa . aku nih fan purple jugak lha . minat purple , tu tadi aku pakai warne purple yang melambangkan keceriaan dalam hidup aku :) . markah aku not bad ar dalam exam ari tuh . cikgu katee aku bagus :) . terima kasih cikgu . tapi yang aku tak puas hati kenapa math aku dapat G erk ? hahaa . dah lah cikgu mathematic aku tahun depan cikgu membosankan . taubat aku mengantok selalu dalam kelas nanti. ayoyoo . okay . bagi memudahkan aku menghabiskan leteran aku disini , pendaftaran sekolah aku berjalan lancar tanpe sebarang masalah :) . best gilerr xD . disini sajee yee . daaa


Older Post | Newer Post