| Follow || Dashboard |
Shine Diamond
Disclaimer



HELLO , ME NABIHAH . JUST LET THAT BE A MOMENT . JUST LET YOURSELF BE FREE :)


Footprints



Be My Friend


1000 Penyesalan Menghantui Ku :'(
Jumaat, 19 Julai 2013 | 9:06 PG | 0 ♬ Comment
HAI ASSALAMUALAIKUM
Seribu Penyesalan buat diriku :( .. Dan sampai sekarang beribu ribu penyesalan dalam diriku maseh tersemat :( . Mungkin aku yang berdosa dan mungkin aku yang bersalah ... Saat indah dulu hanya tinggal kenangan cinta dan dia telah pun menjadi memori tercipta untukku :( ... Mungkin aku yang bodoh dan mungkin aku yang cuai dan lalai .. Membiarkan cinta yang agung itu pergi dan merelakan cinta yang palsu itu datang .. aku tak mengharap begitu tapi aku yang tidak tahu bersyukur :( ... Tegarnya diriku mengucapkan cinta terhadapnya setelah aku lemaskan dia dilautan derita :( ... Silapku tak prnah nak menghargainya ketika dirinya masih ada sekarang hanya penyesalan yang menghantuiku ... saat bahagia itu telah aku musnahkan dan telah aku biarkan nya pergi ... Awak , saya sangat merindui awk karne awk lah segala galanya tuk saya . saya bodoh lepaskan awk pergi ... saya mintak maaf awk .. sekarang awk sudah membenci saya sampaikan awk taknak tengok muka saya lagi dah ... balasan terhadap saya kan , awak .. dulu bermacam macam dijanjikan tapi sekarang hanya tinggal memori :( ... memang betul kan , tak semua hal cinta kita nak salahkan lelaki kan ?? awak betul sayang .. saya yang salah .. sekarang semua nya dah tamat ... semua realiti telah bernoktah :( ... saya masih igat semua pegorbanan awak kat saya ... sampaikan awak lakukan apa saje untuk melihat saya bahagia dan unuk melihat saya hidup dengan tenang :( ... awak baikk , baikk ssangat ... sampaikan saya terlalu dimanjakan oleh awak dan sampai saya terlena dengan kemanjaan awak sehingga kan saya naik bosan dan terus tinggal kan awakk . salah dan silap saya ... saya tahuu saya telah gagal utuk bahagiakan awak ... tapi percaya lah dalam hati saya cuma ada awak sorang saje ... saya tak pernah nak tahu apa erti setia , saya tak pernah nak tahu apa erti kasih sayang dan saya tak pernah nak tahu apa erti pengorbanan ... saya hanya nak tahuu apa yang saya nak tahu saje ... sudah terlanjur menyakiti awak , sekarang awak tiada lagi disisi saya . Maafkan saya atas perbuatan dan pertuturan saya kat awak :( ... moga awak dapat mencari yang lebih baik daripada saya yang mencintai awak selalu tapi gagal membahagiakan awak saat awak milik saya dahulu :( ....




Older Post